Translate Blog

Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2009

Λίγα λόγια από τον συντάκτη του blog

Γεια σας είμαι ο Tilemaxos (κατά κόσμων Χρήστος) είμαι 18 χρόνων και ασχολούμαι με τους υπολογιστές 10 χρόνια. Είμαι απόφοιτος ΕΠΑΛ στην ειδικότητα «Υποστήριξη Συστημάτων, εφαρμογών και Δικτύων Η/Υ, και τώρα είμαι φοιτητής σε ΙΙΕΚ σε ειδικότητα «Τεχνικός Εφαρμογών». Επίσης έχω πάρει το Πτυχίο Keycert Basic (Word, excel, Access, internet, Windows, PowerPoint) και παρακολουθώ μαθήματα για Adobe Dreamwiever. Όλα αυτά τα αναφέρω όχι διότι θέλω να το παίξω κάποιος απλά τα αναφέρω ώστε να ξέρει ο κάθε χρήστης ότι το παρών υλικό είναι ελεγμένο και βασισμένο στην πραγματικότητα και όχι στην φαντασία κάποιου. Το υλικό είναι είτε από σελίδες στο internet (τις περισσότερες φορές θα τις αναφέρω) είτε από δίκες μου σημειώσεις από καθηγητές που μου έχουν κάνει κατά καιρούς μάθημα αναλυμένο ευκολότερα (κατά την άποψη μου) και με παραδείγματα.
Είμαι νέος στον χώρο τον Blog και για αυτό θα ήθελα να σας ζητήσω συγγνώμη για τυχόν λάθη που μπορεί να δείτε στο Ιστιολογιο μου και θα χαρώ πολύ να με διορθώνετε στέλνοντας μου μηνύματα με τις παρατηρήσεις σας ώστε να γίνει όσο το δυνατόν καλύτερο.

1 σχόλιο:

  1. Λοιπόν πολύ ωραίο το blog σου, ως παλιώτερος (:-p) έχω να σου πω ότι τα πας πολύ καλά, συνέχισε την καλή δουλειά. Εύχομαι και αυταρκή σελίδα να φτιάξεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή