Translate Blog

Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2009

Christmas Shopping

Ώρα να μπει και το πρώτο θέμα εκτός Υπολογιστών
Ωχ… Μεγάλο θέμα τα Χριστούγεννα… όπως και οι περισσότεροι μη οικογενειάρχες εκτός από τις μέρες ξεκούρασης και διασκέδασης, σκέφτομαι τι δώρο πρέπει να κάνω στον εαυτό μου… ή τι δώρο θέλω από τον έκαστο «Αϊ Βασίλη» (γονείς, συγγενείς κτλ). Εκτός από τα κλασσικά που χρειάζονται πάντα... Ρούχα, Παπούτσια, Πράγματα για το σπίτι (νέο βάσανο) έχω και την κλασσική μου αγάπη στην τεχνολογία και γενικά τα Ηλεκτρονικά…


• Πρώτος υποψήφιος… Windows 7 έχω ακούσει παρά πολλά και συν του ότι έχουν αρχίσει τα Vista να μου την δίνουν στα νευρά και σκέπτομαι σοβαρά να κάνω αυτό το μεγάλο βήμα! Look Here
• Δεύτερος Υποψήφιος (ο Κλασσικός Ύποπτος εδώ και καιρό) Hercules DJ Console όχι ότι την είδα DJ (Ευτυχώς που τελείωσε αυτό) αλλά επειδή το κόλλημα με το e-radio δεν φεύγει εύκολα το σκέπτομαι σοβαρά ώστε να γίνει ποιο επαγγελματική η όλη διαδικασία (και λιγότερο βαρετή γιατί όσο να ‘ναι η ρουτίνα με σκοτώνει) Look Here
• Τρίτος Υποψήφιος, Media Streaming ψαχνόμουν γενικά για κάτι τέτοιο αλλά επειδή δεν είχα τις κατάλληλες γνώσεις πάνω στο θέμα δεν το προχώρησα μέχρι που μου πρότεινε ο καθηγητής μου το συγκεκριμένο το οποίο λέει ότι είναι πάρα πολύ καλό! Look Here
• Και Τέταρτο και τελευταίο DJ Hero (να γίνει και σε κάτι χρήσιμο το Wii) το είδα στο Public και μόνο που δεν έφυγα με φορείο… καλά φαίνετε φοβερό… Look Here

Οπότε όπως καταλαβαίνετε δεν βγάζουμε άκρη και μάλλον θα ξεσπάσω σε ότι βρω μπροστά μου ή σε κανένα από όλα αυτά γιατί όπως πάντα κάτι άλλο θα βρεθεί το οποίο θα είναι σε μεγαλύτερη προτεραιότητα και έτσι bb Dreams!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου